вторник, 16 май 2017 г.

Годишни награди за кулинарни блогове 2016 г.


Скъпи приятели, безкрайно съм щастлива да ви съобщя, че Щъркелово гнездо беше отличено с наградата на журито в категория "Бързо и вкусно" на церемонията "Годишни награди за кулинарни блогове на Блоговодител за 2016 г.", която се проведе на 13 май в МЕТРО Академия. Имах честта да бъда много високо оценена от респектиращо по състав жури, сред изключително силна конкуренция. Тази награда е много, много ценна за мен, защото в категорията участват всички рецепти, които съм споделила през изминалата година. И явно съм се справила повече от добре :), щом професионалистите са оценили толкова високо моите скромни кулинарни преживявания. 



Освен емоциите от награждаването, не мога да пропусна да ви кажа колко хубаво се чувствам на подобни събития с толкова много сродни души. Щастлива съм, че успях отново да срещна и прегърна много близки за мен блогъри, а също така и да се запозная с някои, които знам само по имена в интернет пространството. 
А също така, не мога да пропусна и благодарностите към всички спонсори, които съдействаха това събитие да стане реалност, но най-много благодарности на Илиян и на Иво от Блоговодител за организацията и за това, че влагат цялото си сърце в това което правят и стават все по-добри и по-добри :)



Щастието ми е пълно, защото в същата категория "Бързо и вкусно", наградата на публиката отиде при Пепи от "Храна за мойте канибали".  Както казах и на церемонията, аз вероятно нямаше да заемам това място сега, ако не бях "срещнала" (първо виртуално, а година по-късно и реално) Пепи преди 10 години. До голяма степен тя е виновника за разпалването на тази моя страст и е била и продължава да бъде мое вдъхновение. А освен всичко останало е и един невероятен приятел. Мила Пепи, няма как да пропусна да ти благодаря и тук!

А тя спечели и наградата на публиката в категория "Крилце или кълка", което разбира се, едва ли изненада някого :)

И накрая, но не последно място, бих искала да благодаря на всички вас, които сте гласували за Щъркелово гнездо във вота на публиката :) Тази година не успяхме, но аз се чувствам изключително удовлетворена и от полученото признание.
То ми дава сили да продължавам да правя това, което правя вече девет години.

Благодаря и на всички вас, които посещавате скромното ми местенце и ми се доверявате при избора на рецепта!




И обща снимка за спомен :) Поздравявам всички, които спечелиха награди в другите категории - Танчето, Люси, Бети, Здравчето, Пепи, Татяна, Ани, Мина, София и Мария
Честито, момичета! Продължавайте да творите неуморно!
Пожелавам ви нестихващо вдъхновение и прекрасни дни!





А сега се почерпете скромно с нещо бързо и вкусно, което направих за повода  :)

Персийски тутманик
Персийски тутманик
 Солен кекс със сирене, кашкавал, маслини и пушено филе
Солен кекс


И едни мъфини аламинут с помощта на Д-р Йоткер, при мен с добавка на малко масло и заквасена сметана към първоначалната смес.





8 коментара:

  1. Честито!
    Много се радвам за вас. Приготвяла съм ваши рецепти и винаги са били сполучливи.
    Успех!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :)
      Радвам се много, че рецептита ми са допаднали и на Вас :)

      Изтриване
  2. Честито, Илианка!

    ОтговорИзтриване
  3. Или,
    честита награда, заслужаваш я напълно.Продължавай в същия дух да ни радваш с изпитани и бързи рецепти.Имай вдъхновение и хъс да ни показваш и нови, непознати за нас идеи и рецепти.
    Поздрави и лека седмица !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Ели!
      Отговорно е да получиш награда :)
      Трябва винаги да си на ниво след това :)
      Поздрави и на теб!

      Изтриване
  4. И тук да те поздравя, Илианка,
    много се радвам за теб, твоя талант, старание и вдъхновение -
    страхотна си ... честита награда и още много!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!
      Казано от теб, значи много за мен!

      Изтриване

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...